جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

خب با نام خدا اولین پست وبلاگمو با نوشتی مطلبی راجع به جام جهانی و تیم عزیزمون ایران شروع میکنم راستش من کلا عاشق عدد  ۴هستم و شروع کار وبلاگم هم خیلی تصادفی ۰۴\۰۴\۹۳شدحالا کمکای کمند جان و دق دادنش توسط اینجانب بماند.جا داره از همین جا از کمک های شایان  کمند جان تشکر کرده و ماچی آبدار روانه لپشان کنم.امیدوارم امشب ایران ۴تا گل بزنه دوتاشم دژاگه بکوبه طاق ،طاغ ،دروازه یکی هم قوچی جان یکی دگ هم هرکی زد دمش گرم😆بعد از کلی گریه بخاطر ناداوری داور در بازی ایران مقابل تیم آرژانتین تنها امیدم به بازی ایران و بوسنی که انشالا میزنیم مترکونیمشون.حالا این گرفته شدن حال آدم از باخت یطرف نقش بر آب شدن نقشه های آدم واسه بیرون رفتنو شرطایی که با دوستاتو فک و فامیل بستی یههههههههههههه طرف.😐😒جیبمون خالی شد دیگه.بقول دوستان"I'm broke now"

  • بهار

کامنتا  (۱۰)

من طرفدار المان بودم!سر اون بازی که 7 تا گل زد داشتم شاخ درمیاوردم!! 
سربازی اخر با ارژانتینم وقتی اول ارژانتین زد کلی حرص خوردم که خداروشکر قبول نشد!المان برد...!:-)
پاسخ:
منم آلمان دوس دارم مخصوصا که آرژانتینو زد اما کلا طرفدار برزیلم و نیمااااار که کلا دپ شدم بعد بازیه آلمانو برزیل اما خوب بازی کرد آلمان حقش بود
سلام با تبادل لینک موافقی
  • آیدین همتی
  • چقدم که همه به من میگن اینجا خبره!!!
    فقط من نباید بدونم وب درست کردی!؟
    :|
    پاسخ:
    صداتو تو وب من بالا نبرااااا من هنو کفریم از دستت گفته باششششششم شانس آوردی موهاتو کوتاه کردی وگرنه که گیستو میگرفتم و.....دگ خوشنتش زیاده نمیگم.
    کلا در رابطه با این موضوع من نظر ندم،سنگین ترم!
    سر این بازی اصن افسردگی گرفتم!!
    مباااارکه مباااارکه!
    چه قد زود اومدم من اصن!!
    پاسخ:
    ممنون صبا.من خومم دگ حال نداشتم بیام وب اینجوری باختیم.
  • کمند سلیمانی
  • :-w
  • Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
  • خب من بدون دعوت پا شدم اومدم!
    خوش آمد بگو :دی
    پاسخ:
    خاک بسرم شرمنده نه پذیرایی چیزی تو گرما اومدین سر زدین. خجالت دادین بنده حقیر رو.خودم وب خودم نمیام 😀یکی منو باید دعوت کنه کلا ایران باخت من افسردگی گرفتم
    Post nemizari?????:(
    پاسخ:
    چشم فعلا درگیرم.(الکی)
    بههههله!!!
    چه خوشبینانه!!!
    پاسخ:
    هیییییییییییی :(((((
    Akh jun bahar ham umad web!!!!!♥Omidvaram amare webet az 1tanz k hichi, az hame jolo bezane1
    Rasti..
    un nabayad bazie "iran-busni"bashe?
    پاسخ:
    دستت درد نکنه سپیده جون.من به امید قهرمانی اومدم خخخخ.آفرین اون نکته انحرافی بود شما با 20 امتیاز به مرحله بعد میری.خخخخ.از استرس بازی آرژانتین کلا قاطی کردم خودمون با کی بازی داریم.فعلا که آرژانتین مساوی و ما هم که از بوسنی عقب افتادیم اعصاب ندارم اومدم اینجا

  • کمند سلیمانی
  • 1.nazar ghablio hazf kon!
    2.:D
    3. HAM nadare!
    پاسخ:
    حذف کردم کمند 😀
     

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی