جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

خب من یه مشکلی که واسه پست نوشتن دارم اینه که تا میام یه موضوع انتخاب کنم یحالمه (یعالمه)موضوع میاد تو مغزم.عین آدمم نمیان که همه نصفه نیمه میان اصن آدم پشیمون میشه بخواد چیزی بنویسه.منم دگ کلافه شدم همینجور پراکنده مینویسم این پستو دگ بقول خودم  sorry dg .اول با بسته شدن پرونده این جام جهانی شروع میکنم که آخ حال کردم دقیقه 113 گل خورد آرژانتین .این است چوب خدا بی صدا.تا اینا باشن به ما آخر بازی گل نزنن.در مورد برزیل حرفی ندارم اصلننننن.یعنی من دو تا تیم خیلی دوس داشتم هر دوتا حذف شدن اون از اسپانیا اینم از برزیل دگ چطو تو چشه شاگردام که این همه کری خوندم نگا کنم؟؟؟یعنی له لهم الان.خوب شد شرط نبستمااااا خخخخخ الان یادم رفت مطلب دوم چی میخواستم بگم بسه دگ همین قد ،چهار خط شدا. الان میفهمم به دوستان عزیز وبلاگ نویس که گیر میدم زود پست بزار زود پست بزار چی میکشن 😁دی

  • بهار

کامنتا  (۹)

سلام 
عیدتون مبارک
پاسخ:
عید شما هم مبارک :)
Kamand>dard!!!!khob nesfe shab bud eteraze dgE b mokham naresid!!!:D
  • حسین شکری
  • این من و حجم شب و دستان خالی و خدا

    آسمانی تیره و اشک و سکوت و انزوا

    ناله های جانگدازو گریه و امن یجیب

    قبله و قلب و جوارح جملگی غرق دعا

    التماس دعا tarikhche.tk

    اگه مایل به لینک بودی منو بااسم (تاریخچه های خواندنی )لینک کن


  • کمند سلیمانی
  • نچ نچ نچ علی ای ای 12 بی سلیقه :دی

    سپیده ینی اگه واسه وقایعی مثله دزدیده شدن اون دانش آموزای نیجریه ای همچین اعتراضی می کردن مردم کل دنیا رو صلح فرا می گرفت :|

    من که کل بازی بیدار بودم
    ولی المان دوس ندارم
    پاسخ:
    دانم :)))
  • سپیده پارسا
  • من بدبخت فلک زده از همون اول بیدار بودم بعد دقیقا قبل اینکه گل رو بزنن خوابم برد با صدای گزارشگر بیدار شدم که گفت گل زدن!بعد در جهت نشان دادن اعتراضم به پدر جان که منو بیدار نکرد موقع گل رفتم رو. تخت خوابیدم!!!یعنی اعتراض رو داری!:دی
    پاسخ:
    کلا خدا نکنه منتظر یچی بخوای بیدار بمونی رد خور نداره خوابت میبره.این اعتراضت متحول کرد منو :))))
    انقد که گل گُتزه منو خوشال کرد گل قوچان نژاد خوشالم نکرد! :دی
    ولی خیلی حیف شد مسی جان گریه نکرد!! :دی
    پاسخ:
    :)))))
    kho web dashtan in moshkelato dare dg aziz,tazasham u b mahi gofti zeki:D,almana b haqesh resid bar akse berezil
    پاسخ:
    بعله قبول دارم گاهی حافظم بعد از 7ثانیه پاک میشه 😁حالا من یچی گفتم انقد آلمان آلمان نگو.اونموقع که برزیل کسی جلودارش نبود کجا بود آلمان
  • کمند سلیمانی
  • Pas dark mikoni?
    Mn tarafdare Geany budam az nokhost!
    Umadam bazi bebinm vasate nime dovom khabam bord sare  sobhvaghte ezafe az khab paridam amma 0-0 bud dg raftam khabidam 
    Sobh moshakhas shod alman borde :D
    I'm happy now!
    پاسخ:
    بلی بلی.منم نیمه دوم آخراش خوابیدم اما نگا نمیکردم فقط هی وسط بازی میپرسیدم کسی گل نزد؟؟؟منم صبح فهمیدم آلمان برد.مبارکشون باشه😀

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی