جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

_دوچرخه سواری اونم به حالت زیگ زاگ از میون درختا  یا رد شدن از کنار تیره برق کنار دیوار جوری که احساس میکنی عجب کار خفنی کردم.

_آشتی شدن با دو تا از دوستات تو یه روز و یه لحظه اونم موقعی که اصن انتظارشو نداری

_تعریف کردن همه چیزایی که تو مدت قهر پیش اومدو نتونسته بودی واسش تعریف کنین

_در غیاب لیدر مسولیت کلن بیشترش بیافته رو دوشتو بتونی وارو ببری اونم با حداقل نیرو خخخ(اشاره به بازی کلش)

_واست قالب درست کنه آیدین بعد کلیم ایراد بگیری دق بیاریش خخخخ

_واسه آخر هفته برنامه ریخته باشی بدونی کجا میخوای بری

_از ورزش بیای خونه یادت بیاد یه بسته آلبالو خشکه آلامو تو یخچال گذاشتی یادت رفته بوده بخوریش خخخخخ آخ کیف داره

_گرفتن کلی عکس با دوستت همشم مسخره و سلفی 😂

_برنامه ریزی واسه پیک نیک همه هم بگن مشکلی نداریم و میایم (خیلی نادر اتفاق افتاده.روایت داریم هر ده سال اتفاق می افتد اونم بعد از ناز کردن کلیه دوستان)

دیگه  اینکه یهو وبلاگ دوستاتو باز کنی ببینی به به پست جدید ادامه کولاک یا محفل و... منتشر شده :d

_زورگیری کنی از رفیقت،اونم خیلی مظلومانه بگه باشه( این مورد آخر خیلی موفقیت بزرگی به حساب میاد ).


. P.s I wanted to draw a picture and add it to this but i am not in the mood now therefore I will add it later 

  • بهار

کامنتا  (۱۶)

بذار نوبت من بشه..ببین چیکارش بکنم..مستقیم آزاد لاهیجان..
بعله ما اینجور آدمیم..
چیه نکنه میخوای مستقیم برم صنعتی شریف..چقد انتظارات بالا رفته ها..والا
پاسخ:
ابول جان آخه لاهیجان خودمون که دیگه کنکور نمیخواد که هوینجوری خیلی خوشحالو ریلکس برو دانشگاه دیگه .نزدیکه خونتونم هست ناهارم میری خونه خسته هم نمیشی .از الان مهندس شمس .دی
خیلی هم بلدم اصنشم!! من نصف دوران بچیگمو مشغول دوچرخه سواری بودم، نصف دیگه شم اسکیت! چی فک کردی راجع به من؟! ولی خب اون موقع جلوی یه لشکر آدم هم میفتادم مهم نبود برام! ولی الآن بزرگ شدم، خانوم شدم (:دی)، مغرور شدم! جلوی یکی بیفتم زمین دنیا رو سرم خراب میشه!
من نهفمیدم بچه بودین گروهی چی کار میکردین! توضیح بده!
پاسخ:
آخ آخ کیانا اسکیت گفتی کمرم درد گرفت آدم با اون هیبت بیوفته با اسکیت خیلی سنگینه واسه آدم من با اینکه آخر شب با پدر رفته بودم باز یه سری پسر بودن اونم مامور خندیدن به من بودن چه حرصی خوردم من
کیانا ببخشید فکر کردم ترسیدی بخوری به کسی :دی
خوب ترس از نقش زمین شدن به این دلیلِ که دوچرخه سواری بلد نیستی دیگه :دی
نه جدا از شوخی آدم 2.3 بار بیوفته درس حسابی همه چیو یاد می گیره دیگه نمیوفته!
مثلاً من! انقدر آثار افتادن از روی دوچرخه رو زانوهام هست که تا عمر دارم فک نکنم دیگه بیوفتم :)) البته خطر همیه در کیمنه! اونم شانسش کمه!
ما بچه بودیم گروهی جمع می شدم از تو جاده میرفتیم تو جدولش از اونورش در میومدیم و پدر لاستیکامون در میومد :دی
کمند آیا آدم توی باند دوچرخه نمیفته؟!
  • آیدین همتی
  • اون بخش آبیه یه روز خیلی وقت پیشه یا جدیده؟
    پاسخ:
    بماند سیکورته

    khube baz to shadihaie kuchak dari :) ma harchi dashtim parid,dud shod raft...faghat clash bazi mikonam mikhoram mikhabam bazam clash va hamin charkhe edame dare,hala vasatash ye gym ye birun ham miram vali asan khosh nemigzare,nemidunam chera :(

    پاسخ:
    خب بیلیارد رفتنو باشگاهو بیرون رفتن با دوستان و شام دور هم جمع شدن کم خوشحالی به حساب نمیاد.گاهی شادیو تو همین چیزای کوچولو و به ظاهر ساده میشه پیدا کرد.من که بخاطر دوری راه و گرما فعلا تنیس نمیرم پس قدر اینکه ورزشی که دوس داری و شرایطش هست که بری رو بدون.اما خودمونیما قوانین بیلیاردو از من یاد گرفتی کوفتت شه حق من بود بازی کنم هییییی
  • کمند سلیمانی
  • سپیده در جریان دوچرخه سواریای ما هست :دی
    چه جانی دادیماااا!!
    میدادی من واست جا میزدم زنجیرو کاری نداره که :دی
    استاد این کارم! از بچگی زنجیرای همه رو من جا مینداختم :دی
    کیانا تو دیگه چرا؟؟ شما مگه باند دوچرخه ندارین؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    این دوچرخه دنده ایا رو نه نمیتونم جا بندازم زنجیرشو.دفعه دیلگه کار خودته واسم درست کنی البته خدارو شکر دیگه مشکلی نداره بچه خوبی شده رخشمان 😜
    تی شادیهای کوچکِ بلامیسرررر
    بهار نکنه از منم به طور نامحسوس زور گیری کرده باشی جان من قبلش یه ندا بده!!!
     من که میدونم آخرشم با این دوچرخه و آلبالو کار دست خودت و ما میدی!!
    پاسخ:
    االی جان یادم نبود اصلن خوف شد گفتی.  هفته دیگه نوبت زورگیری از خودته لطفا گوشیت در دسترس باشه خخخ
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    *** **** **** *** **** ^___^ خیلى خوبه ✌
    پاسخ:
    هرگز
    اگه ترس از پخش/نقش/فرش زمین شدن جلوی ملت وسط خیابون نبود، همه جا با دوچرخه میرفتم! ولی خب هست این ترسه! بدبختانه!!
    قشنگ شده وبلاگ! (سپیده فقط استقلال قالبی خودمون اصن! :دی)
    نه دیگه اگه اون طرف زورگیری شونده مظلومانه قبول کنه که دیگه کیف نمیده! اصن زورگیری نمیشه که! زورگیری همه ی حالش به اینه که طرف مقاومت کنه! :دی
    +ما بی صبرانه منتظر نقاشیه ایم!
    پاسخ:
    یبار من زنجیر زد دوچرخم تو راه حالا از این دنده ای ها بود منم هر کار میکردم نمیتونستم جا بزنم لعنتیو تمام دستام سیاه شده بود دیگه تسلیم شدم موندم ببینم عابری چیزی رد میشه واسم درستش کنه.بعد دیگه یه پسره ورزشکار که دوچرخه سوارم بود دیدم اومد درستش کرد.حالا جالب اینه که تو سه سوت جا زد زنجیرو.من داشتم هی به دستام نگاه میکردم که انگار رفته بودم تو چاله تعمیرگاه ماشین یه موتور ماشیین پیاده کرده بودم خخخ 
    کیانا آخه این مظلومیت با اون تعریفی که از مظلومیت داریم خیلی متفاوته چون از کسی زورگیری کردم که تو خوابمم نمیدیدم زورگیری کنم واسه همین حرکتش مظلومانست از نظرم وگرنه که بسی تلاش کردیم و خون دلها خوردیم 
  • کمند سلیمانی
  • اااا!! بهار میذاشتی ببنم چه بلایی سر آیدین آوردی دیگه :دی
    سپیده جان قالب شما و کیانا رو جرات داره دس بزنه :دی
    بهار مرسی واقعاً :|
    البته بگم دست دوستامو من هیچ وقت رد نمی کنم :دی
    پاسخ:
    خودم پنج صبح دیدم نظرشو دیگه خیلی کیف میده اینجوری آخه .
    شوخی کردما کمند دی
    به فالب کیانا که بخواد دست بزنه کیانا به هشت قسمت مساویش تقسیمش میکنه دی
  • آیدین همتی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    :|
    بعله!
    «آیدین رو تا **** *** ***** بکشونی» رو یادت رفت!
    حالا اگه این هفته ** **** *** **** بود شما بزن تو گوشم اصن!
    پاسخ:
    همیشه یکی از فانتزیام بود که نظر یکیو سانسور کنم.خخخخ دیگه اونم نظرم آیدین دیگه به به واقعا.یکی دیگه از شادیای کوچک بهار بود. دی






    Shadi yani ye shab k hame khaban panjere ro baz koni va setare ha ro tamasha konI!;)
    +kamand》ghalebe ma ro aidin dast nazade!^-^
    پاسخ:
    آره خیلی کیفور میشویم از تماشای ستاره ها من لب ساحل شب خیلی دوست دارم ستاره ها رو نگاه کنم یه شب کنار ساحل بودیم تا صبح  قشنگترین شبی بود که دیدم
  • کمند سلیمانی
  • همه و هستم الا البالو خشکه! الوچه... بستنى... از اىن چىز مىزا!
    فقط مى خوام بدون قالب کى رو اىدىن دس نزده :دى 
    اشتى کردن*
    اشتى شدن فال غلطى است! 
    با تشکر
    ملا! :دى
    پاسخ:
    میدونم اما حس بهتری داره وقتی میگم آشتی شو دیگه تا اینکه بگم آشین کن دیگه خخخخ 
    تازه یادم باشه واست آلبالو بگیرم بعد نخوری همشو خودم بخورم خخخ یه همچین دوست سخاوتمندیم بعله😜
    1. بسیار این کار را دوست می داریم مخصوصا وقتی آدم خورده تو درخت می ترسه که دوباره بخوره!(سال هاست از این موقعیت ها نداشتیم!)
    2. از این تجربه ها نداریم!
    3. "
    4. بلی بلی! خیلی لذت بخش است!
    5. لذتی که در این کار است در هیچی نیست! (البته به خاطر رفاقت زیاد در این امر موفق نیستیم!)
    6. آخ که چه حالی میده!
    7. آخه آلبالو خشک! من بعد از ورزش علاقه ای به اقلام ترش ندارم!
    8. اینم که مده!
    9. مگه میشه!
    10. بیرحم! چطور دلت میاد! ( باز هم از این کار ها بکنید!)
    پاسخ:
    ممنون از دیدگاه کامل و جامعتون خخخخ من فقط  بگم که در هر حالتی بنده به آلبالو نه نمیگم اعتیاد داریم به آلبالو اخته لواشک ترشک آخ دلم خواست امروز حتما باید برم فالوده فومن از این فالوده های آلبالوش بخوریم .
    khoda kone hamash in shadiha ro dashte bashi
    پاسخ:
    ممنونم.امیدوارم 😊

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی