جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

یه سوال خیلی بزرگ ذهنمو مشغول کرده.

چطور میشود آدم ها رو شناخت؟ ملاک شما برا شناخت آدما چیه؟ [آ.ن: این شد دوتا سوالِ خیلی بزرگ!]

من که ملاکام خیلی ساده کودکانه و مسخرن.

مثلا من حتی با یه لبخند یا نوع حرف زدن یا شوخ طبیعی و ورزشکار بودن یه شخص یا نوع کتابایی که میخونه فکر میکنم که شناختمش. یه شخصیت ازش تو ذهنم بر اساس چیزابی که دیدم ازش میسازم ولی خیلی اوقات غلط از آب در میاد بعد یه مدت تازه باطن طرف رو میشه که خیلی با خود ظاهریش فرق میکرد یعنی تمام چیزی که ازش ساختم خورده خاکشیر میشه.

یبار سر کلاس یکی از بچه ها سر یه بحث آزاد گفت: «داشتن یه سگ از داشتن یه دوست خیلی بهتره» اولش خیلی اعتراض کردمو شاکی شدم اما بعد به گفتش کم کم ایمان آوردم  آخه یه سگ وقتی محبت مبینه تا ته خط باهاته اما آدما چی؟ا تقی به توقی میخوره ولت میکنن میرن یا اگه صرف نداشته باشی واسشون دیگه نیستن.

دیگه پیدا کردن یه دوست بی شیله پیله خیلی سخت شده. گاهی میخوام دور همه دوستام یه خط گنده ی قرمز بکشمو تعداد دوستام کمتر از تعداد انگشتای دستم بشن. نمیدونم چرا انقد آدما سخت و سرد و پیچیده و دورو که چه عرض کنم چندرو شدن. حتی دیگه از چشم هاشونم نمیشه فهمید دارن دروغ میگن یا راست شایدم معلومه و من نمیخوام واقعیتو اونطوری که هست ببینم. یاد دوران کودکی بخیر که با یه سلام و سوال میای با هم بریم بازی، دوستیه جاودانه ای داشتیم.


  • بهار

کامنتا  (۷)

man koln be sahT az tanbali residam  ke kolan sayE baraye shenakht nemikonam!
khodeshon khodeshono neshon midan!
vali onaE ke bahashon dostamo khob mishnasam khoda ro shokr!
پاسخ:
gahi pouya in dir shenakhtana pedarecadamo dar miare kheili adam zarbe mikhore
-____- #دگر_هیچ
پاسخ:
بعله
معلم شیمی مون، آقای خوش طینت، میگه: آدما هرچی بزرگ میشن، دروغاشونم بزرگ میشه، دلشون دیگه با خودشونم صاف نیس.
میگه: شما به طور نا خواسته وقتی میرین دانشگاه بینتون حسادت به وجود میاد، رقابت نا سالم و... .
هی میخواین همو بکشین پایین، منم بهترین دوستام همین شما دانش آموزامین.
تا ابد دلتون پاک نمی مونه! ازش استفاده کنین.
شما هم که معلمی!
می خوام بگم دانش آموزا دوستای خوبی اند.
پاسخ:
باهات خیلی موافقم پویا.از آدم بزرگا و دنیاشون خوشم نمیاد .معرفت نیس یه خنده از ته دل نیس همش ظاهریو و ریاست.



  • آیدین همتی
  • کلا پست خوبی بود.
    نظر من راجع به این پست اینطوریه دقیقا:

    نظر کمند
    نظر کیانا

    همینطوری پشت سر هم یه دور بخون دقیقا میشه نظر من. حوصله‌ی کپی پیست ندارم!

    شما هم نیازی نیست از اول مشخص کنی یه سوال داری یا دوتا! D:
    پاسخ:
    بعله در تنبل بودن شما شکی نیست و اینکه نظر کیانا و کمند همیشه درسته هم شکی نیست و اینکه اون سواله هم تست وش بود نیز درش شکی نیست.
    در ضمن میخند؟؟؟؟ در اینکه چکی جانانه در انتظارت هست هم شکی نمی باشد آی آی جان
    منم ملاکای مسخره ای دارم! ولی عادت کردم که وقتی کسی کاری میکنه که با شناختی که ازش دارم تناقض داره، ناراحت نشم! چون زیاد دیدم چنین چیزی رو! فقط طرز فکرمو نسبت به اون آدم اصلاح میکنم!
    آدما تا وقتی که بحث سر چیزای خوب و قشنگه همیشه خوب و قشنگن! ولی تا باهاشون مخالفت میکنی یا شرایط یه کم سخت میشه، ابعاد دیگه ی شخصیتشون تازه رو میشه! که البته به نظر من مقصر هم نیستن خیلیاشون! ما هم یه سری از این اخلاقای بد داریم که خب وقتی عصبی میشیم یا میترسیم یا کلا شرایط بر وفق مرادمون نیست، تازه خودشونو نشون میدن! خیلی ناخودآگاه! (البته قضیه ی آدمایی که خودشونو خیلی خوب و ناز نشون میدن و بعدش که به خواسته شون میرسن تازه اهریمن درونشون ظاهر میشه(!) فرق داره! اینا کلاهبردارن! خیلی هم مقصرن!)
    پاسخ:
    اینکه طرز فکرتو عوض میکنیو منو یاد جمله آل پاچینو انداخت.واسه من متاسفانه اون قسمت شخصیت اهریمنیشونو نشون میدن 
  • کمند سلیمانی
  • اخ بهار گفتى :( 
    ولى ىه دوست خوب داشته باشىا به 1000 تا دوست معمولى مى ارزه!
    ىه کارى ک من کردم اىن بود ک سرىال شرلوک هلمز و کتاب زبان بدن رو خوندم الان زومم رو خرکات بقىه تا دروغ بىاىم :دى خىلى هم جواب دادا!
    از سپىده بپرس اون روزاى اولى ک شرلوک دىدم چ حالى بودم :دى
    خلاصه اىن ک سرىع ب هر کسى اعتماد نکن چون نامرد زىاده! 
    ملاک منم واسه دوستى اخلاق! ىنى ىه مدت هنىنجورى دوستم با طرف بعد اگه خوشم اومد پىوند دوستى را محکم تر مى نماىم :دى
    پاسخ:
    بسیار هم خوب.اما من هر چی سعی میکنم زود اعتماد نکنم نمیشه بعدم خیلی پشیمون میشم
    نمیدونم چی بگم،الان دیگه شناختن آدما کاره آسونی نیست،ولی داشتن یه دوسته واقعی و خوب یه دنیا ارزش داره...
    در ضمن مطلب جالبی بود :) 
    پاسخ:
    بعله البته از شما انتظار بیش از این نداشتم خخخخ با اون رتبت.(سرکوفت نامحسوس)
    ممنون اصن جرات داری بگی بد بود نه خدایی جرات داری؟؟؟

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی