جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

پر ِ بغضم ابر ِ بهاره بسه نمیخوام دیگه بباره نمیخوام این نم نم ِ بارون
خاطره هاشو یادم بیاره
نمیخوام دیگه بباره
دیگه اشکام دست ِ خودم نیست جا دیگه واسه غصه و غم نیست
آخه بعد از این همه مدت
هیشکی بجز اون تو دلم نیست
تو دلم جا واسه غم نیست
شر شر بارون تو خیابون
تو خیابون   
مگه چیه غیر از خاطره هامون
خاطره هامون
مال ِ ما بود این خیابون
تو زمستون

تقصیر ِ من بود یا که شاید دوتایی مون
ایندفعه بارون اشک ِ خدا بود
تویه نگامون
همه ی ِ شهر تو که نیستی
شده زندون
تو که از من ساده بریدی ساده بریدم از همه دنیا نگو قصه ی ِ لیلی و مجنون
فقط قشنگه تویه کتابا
چرا بسته ــَست همه راها؟!
چجوری اون تنهایی بی من تویه خیابون پاشو بزاره دیگه بدتر از اینکه
میدونم و این همه از من خاطره داره
منو تنها نمیزاره
شر شر بارون تو خیابون
تو خیابون
مگه چیه غیر از خاطره هامون
خاطره هامون
مال ِ ما بود این خیابون
تو زمستون
تقصیر ِ من بود یا که شاید دوتایی مون
ایندفعه بارون اشک ِ خدا بود
تویه نگامون
همه ی ِ شهر تو که نیستی
شده زندون
♥🎼I really like this song 
  • بهار

کامنتا  (۱۰)

هممم اصن ذوق آدمو کور میکنی!
اولشو بگم که خیلی دیگه معلوم میشه،آخرشو میگم پس!
به «ن» ختم میشود :دی
پاسخ:
Hamedan?
بهم میاد واسه کجا باشم؟ :دی
منطقه کوهستانیه مثلا خیر سرش! [اینم یه راهنمایی]
اما دماش با اهواز و اون طرفا فرقی نداره! [اینم یه راهنمایی دیگه خب!]
اتفاقا هفته بعدی عازم اون دیارم!
پاسخ:
جغرافیم ضعیفه.اول حرفشم بگو لطفا
ای وای،فکر مارو هم که انگار تو کویر لوت زیستن میکنیم بکن خب!
من الان دلم بارون بخاست!کی پاسخگو هستش اینجا؟
پاسخ:
مگه کدوم شهرین صبا؟بهونه ای میشه بیای شمال یکم خخخ

قشنگ بود

موفق باشید

پاسخ:
ممنون 😊
  • کمند سلیمانی
  • Key gofte budi.!
    gofte boodi dg post nemizaram?:-\
    پاسخ:
    بیشتر کپی پیسته تا پست.منم فکر نمیکردم شما دیدگاه بزارید
  • کمند سلیمانی
  • Che ahangie asan?
    پاسخ:
    علی لهراسبی خونده.منم تازه شنیدم خیلی به دلم نشست
  • سپیده پارسا
  • اینهمه پارسال گفت(ـیـ)م تابستونه رشت چرا بارون میاد!
    الان واقعا آرزو دارم بارون بیاد!!!!!
    پاسخ:
    بارونه رشتو دوس دارم. کاش بیاد بارون 
    Ma ham dust midarim in ahang ra ;) 
    پاسخ:
    خا
    کلا از بارون و هر چی بارون داره خوشم میاد!
    دیگه شر شر هم باشه که چه بهتر! :دی
    پاسخ:
    منم دوسش دارم فراوووون

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی