جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

تا حالا صحنه هایی از حیوون آزاری دیدن؟اونم تو محله خودتون ؟یعنی ویشب ساعت یازده و نیم که خیلیا بیدارن دم اموزشگاهمون یه نمیدونم چی حتی حیونم نمیتونم بگم بهش دو ا گربه بیچاره رو دنبال کرد بعد یکیو گیر انداخت تو بنبست کوچه چنان با لگد زدش بع  پاشو رو گردن حیوون بدبخت گذاشت که اصن غیر قابل توصیفه وای من اشک میریختم این فیلمو که دوربینه امنیتی آموزشگاه ضبط کرده بود میدیدم دلم میخواست همون بلا رو سر اون .... بیارم اما اون همسایه ای که زنگ زد اموزشگاهو تعریف کرد چه اتفاقی شب گذشته افتاده نمیتونست وقتی صدای ناله و جیغو و ضجه ی اون بیچاره رو میشنوه حد اقل یه داد بزنه واسه اون.... که شاید دست از سر گربه بیچاره برداره چرا فقط همه جا تماشاچی هستیم اه اه اه انقد اعصابم خورده حتی نمیدونم دفعه دیگه ای که تو کوچه دارم رد میشم اگه چشم به یه گربه خورد چیکار کنم اون چه حساسی به آدما داره؟گاهی واقعا میمونم واقعا ما برترین خلقت خدا روی زمینیم؟؟؟از خودم خجالت میکشم.:(((((((

  • بهار

کامنتا  (۶)

یکی فحش بده ب اون پسره من دستم بنده.ممنون جبران میکنم!!
وای بر ما :(
پاسخ:
:(
  • کمند سلیمانی
  • :\
    این ملت ادم نمی شن!
    یاد اون گربه بیچارهه افتادم... همسایمون دقت نکرد ریموت پارکینگو زد گردن بیچاره زیرش موند! بیچاره :`(
    بی صاحاب ی دامپزشکی درس حسابیم نداریم با امبولانس بیانب اینا کمک کنن :|
    پاسخ:
    واسه ادم دکتر و امبولانس به موقع نیس که به داد برسه گربه که جای خود داره بیچاره
    حالا چه حیوونیم اذیت کرده!! گربه!!!!! :|
    خیلى زشته کارشون!
    حالا جدا از اون وقتى میان پرنده هاى نایاب رو شکار مى کنن....
    پاسخ:
    اوهوم نگار تو که باید بزنی له کنی اون....
    اره راست میگی اما از نزدیک اصلن فکرشو نمیکردم تو محل خودم ببینم  
    خیلی اندوه برانگیز هست!!!
    انسان باید حداکثر واکنش رو نشون بده!
    سادیسم مخرب، خطرناک است!
    پاسخ:
    با حداکثر واکنش موافقم
    آخییییییی بیچاره :'( پسره پدرسگ >:( :@ 

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی