جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

سفری  به خارج از خاک ایران تجربه ای دیگه بود که واقعا به اندازه یک هفته قابل تحمل بود سفر لذتبخشه اونم به جاهای جدید و غذاهای جدید.به به منم شکمو یا به قول خودم تو کلاس (im a lunck box).اما چطور عمری دور از خانواده واسه همیشه ترک دیار کنم ؟بهار داشت روز شماری میکرد برگرده خونه روز آخر سفر بعد از خداحافظی با فک و فامیل سر از پا نمیشناخت که سریعتر برگرده دلش واسه غذا های مامان و عطرش که میپیچید تو خونه حسابی لک زده بود واسه دیدن روی ماهه مامانش واسه درد و دل کردنا واسه تعریف شیطنت بچه ها تو کلاس واسه مامان و دو تایی خندیدن به کاراشون.دلش واسه کل کل با باباش سر نگاه کردن مسابقات که تو ترکیه اینترنتی اصن حال نمیداد تماشاش،دلش واسه حرف زدن با آبجی کوچه خیلی تنگ شده بود حرف که نه بیشتر اذیت کردنش خخخخ دلش واسه بیرون رفتنای آخر هفته با الی واسه بستنی قیفی و آب طالبی و اخته آخ آخ یه میکسه آلبالو و اخته داشت اوووف اصن الان دلم خواست...دلش واسه دوستاش خیلییییی تنگ  دلش واسه فارسی حرف زدن تنگ واسه دیدن آشناها و سلام کردن از دور و ذوق کردن که من اول سلام کردم واسه خیلی چیزای کوچیک واسه بچه های یک طنز و واسه بهترین دوستم چیه دوستمو دوس بهار ندوس بره خارج بره پاییز میشه خزون میشه اصن مثله زمستون سرد میشه دیگه گرمای بهاریشو از دس میده هی میخوام پست نزارما میدونم طنز نیس آخه دلم گرفته دیگه آخه آدم سه بار بره دور از وطن باشه هر سه بار دلتنگ ،هر بار بیشتر از قبل دیگه چطور واسه همیشه بره؟؟؟؟:)

  • بهار

کامنتا  (۷)

  • کمند سلیمانی
  • در اینکه من لشم را برای ادامه تحصیل خواهم برد ک شکی نیس
    اما خب لامصب فرنگ ک میری با خانواده هم باشی دلت برا خونه تنگ می شه...
    ادمی است دیگر...!
    پاسخ:
    اوهوم ما مسافرتم که میریم دلم واسه شهرم تنگ میشه
    کاری رو که میخوای انجام بدی انجام بده ما همه راضی هستیم!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    اگه همینجا همه چی خوبه نرو!
    پاسخ:
    چشم
    نرووووووو....ما هم دلمون تنگ میشه!!! نریا!
    پاسخ:
    Chon to gofti bashe
    خخخخ چی فک کردی :-P با دیتا هم سرعتم زیاده ;-)
    پاسخ:
    Bale bale
    ...
    پاسخ:
    ???Pardon
  • منا مهدیزاده
  • هوممم خیلی سخته واقعن ...
    من همیشه دلم می خواسته که برم ...
    نه اینکه واسه همیشه برم ...
    ولی دانشگاهای معروف دنیا خیلی جذاب و هیجان انگیزن ...
    و من همیشه می خواستم که توی همچین جوی باشم ...
    ولی بعضی وقتا وقتی می بینم دو روزم دور از خانواده نمی تونم باشم ... شک می کنم گاهی ...
    خیلی سخته تصمیم گیری ...
    باید حداقل یه مدت زندگی دور از خانواده رو به طور جدی تمرین کنم ...
    پاسخ:
    Uhum hatman emtehan kon zendegie door az khoonevadero
    خخحح کامنت اول ماله خودمه با اینکه نتم قطه :)) هوراااااا درستش همینه تو بری اونجا میمیری من میدونم:-P 
    پاسخ:
    مرسی سرعت عمل 

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی