جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

خیلی وقت بود که شازده کوچولو یجا ته کتابخونه لا بلای کتابای قطور یگوشه قایم شده بود.این شازده کوچولو با کتابای دیگه خیلی فرق داره چون هر از گاهی یدور دیگه از اول میخونمش اونم کی مننننن که گاهی ته کتابارو میخونم که سریع بفهمم تهش چی میشه خخخ میدونم الان دارین فوحشم میدین که نویسنده کمرش شکست با این حرکت من .اینو گفتم که تفاوت این کتاب معلوم شه.چند روز پیش یکی از دوستای قدیمیم اس ام اس (پیامک)داد که یکاری واسم میکنی؟؟؟؟؟ راستش کم پیش میومد که ازم خواسته ای داشته باشه دلم هزار جا رفت که چی شده یعنی؟اما دیدم نوشته یدور از رو شازده کوچولو مینویسی برام؟راستش از اون درخواستایی بود که آدم نمیتونه نه بگه هیچی دیگه سریع نشستم که بنویسم تو دلم گفتم خوبه از این کتاب چند جلدیا نگفته بود و گرنه یه سالی باید میموندم خونه خخخخ راستش دلم نومد بعضی جمله های قشنگشو ننویسم واستون چند تا شونو گلچین کردم امیدوارم خوشتون بیاد.

_فراموش کردن یک دوست خیلی غم انگیز است.من هم می توانم مثل آدم بزرگها بشوم که فقط اعداد و ارقام چشم شان را می گیرد.و باز به همین دلیل است که رفته ام یک جعبه رنگ و چندتا مداد خریده ام.


_چه دیار اسرار آمیزی است دیار اشک

_آدم بزرگها عاشق اعداد و رقم اند. اما ما که مفهوم حقیقی زندگی را درک می کنیم میخندیم به ریش هرچه عدد و رقم است.


تعداد جمله ها زیاد بود دیگه بقیشو حال نداشتم بنویسم خخخ یه همچین آدم تنبلیم. در ضمن عید همگی مبااااااارک 



  • بهار

کامنتا  (۱۳)

Khaste nabashi ba in ketab neveshtanet :Dman ke az bachegi az mashgh neveshtan moenafer budam,dg che berese ye ketabo az avala benvisam :) khosh be hale dustet ke inghad vase harfesh arzesh ghaeli :)
پاسخ:
 وظیفم بود. 
Ghalebbbb na!ghaleeeeb!
:))
پاسخ:
از اونجایی که خیلی آدم مردم آزاریم اینجوری نوشتم ببینم قیافتون موقع خوندنش چجوری میژه.😂 دی
Ghaleeeb!;)e
پاسخ:
آره قالببببببببببب
:O
فکمان افتاد!!!
یعنی شما همچین پروژه عظیمی را بی دلیل انجام می دهید!؟
پاسخ:
بلی.دوستمان خواسته نه نمیشود گفت به یک دوست قدیمی
پس فلسفه نوشتنش چیه!!!؟
یکی ذهن من رو روشن کنه!
لطفا!
پاسخ:
خودمم نمیدونم و میخوام زودتر بنویسم ببینم واسه چی میخواد.
چرا یه کتاب براش نخریدی!؟(الان یه فلسفه ای هست من نمیفهمم عایا!؟)
عجب حوصله ای داری!!!!
آفرین!
پاسخ:
کتابو داره خودش.تازه صوتیشم اون داده بود به من
بزرگ شدن :|
"آدم‌بزرگ‌ها، خودشان به‌تنهایی چیزی نمی‌فهمند، ولی این برای بچه‌ها ملال‌آور است که مرتب به توضیح دیگران گوش دهند."
"شهریار کوچولو گفت: فقط بچه‌هاند که می‌دانند پیِ چی می‌گردند. بچه‌هاند که کُلّی وقت صرف یک عروسک پارچه‌ای می‌کنند و عروسک برای‌شان آن قدر اهمیت به هم می‌رساند که اگر یکی آن را ازشان کِش برود می‌زنند زیر گریه..."
یه بار فکر نکنید من از این کتابا میخونما! آیدین میدونه!
واقعا کتاب قشنگیه!!!
پاسخ:
بعله دیگه آیدین میدونه دیگه من مطمن شدم خخخخ 
شازده کوچولو یه چیز دیگه ست واقعا! :)
تنها کتابیه که با بزرگ تر شدنم، به نظرم بچه گونه نیومد! تازه به نظرم هر چی بزرگتر بشم، برام قشنگ ترم میشه! و البته بیرحمانه تر! چون هر دفعه که از اول شروع میکنم به خوندنش، بیشتر از دفه ی قبل به آدم بزرگا نزدیک شدم! خیلی متنفرم از این بزرگ شدن :(
پاسخ:
آره منم دنیای آدم بزرگا رو دوس ندارم.کتاب صوتیش با صدای شاملو فوق العادست
  • آیدین همتی
  • اوه!! چه حوصله‌ای!

    شازده کوچولو واقعا خیلی خوبه.

    «یک‌نفر به‌تنهایی هیچ‌چیز نمی‌داند.»
    این جمله فوق‌العادست!!!
    پاسخ:
    آره فوق العادست. کلا می ارزید یبار از روش بنویسم
  • کمند سلیمانی
  • اعتراف: شازده کوچولو رو نخوندم :دى
    منم مى خوامممم! ىکى براى منم بنوىس :دى :پى
    پاسخ:
    http://sarapoem.persiangig.com/link7/shazdekuchulu.htm
    اینجا برو بخون قشنگه خوشت میاد. نگو که واست بنویسم هنوز صفحه چهل کتاب رسیدم همین یکیم خخخخ
    behtar nabood jaye in jomlate qashang 2 safe akharesho b soorate kholase toozih midadi? ta in ketabam bere joze oon ketabaiii k khoondim!!!
    پاسخ:
    نه دیگه آخه این کتابو تک تک جمله هاشو باید بخونی وگرنه همون دو صفحه آخرو خلاصه میذاشتم 😂
  • سپیده پارسا
  • دوست داشتم!:)
    پاسخ:
    خوشحالم😜
    لطفا بیا در مورد لوگوی وبم نظر بده!

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی