جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

همش پستام غمگین بود این مدت اما بالاخره گاهی روز خوبم هست اتفاقای خوبم هست.بهارم باز بهار شد.هیچ چیز از این فوق العاده تر نیس که یه خبر از یه دوست خیلی قدیمی بگیری.تو یه روز چندتا اتفاق خوب واسم سنگینه یکم زیادی ذوق مرگ میشم.امروز هر کی باهام حرف زد گفت بهار تو یچیت هست.آقا چیزیم نیس فقط دیروز خیلی خوش گذشت سینما،آب طالبی،شیک کیت کت واسه اولین بار (آخه فک میکردم خوش مزه نباشه)،یه دل سیر گوش دادن به حرفای بهترین دوستت البته جا داره بگم خودم خیلی پر حرفم اما دوست گرامم از من پر حرف تره خخخ.

البته آخرش یه خبره خیلی بد شنیدم که کلا همه شادیا دود شد رفت اما بهانه ای شد که خبری از یه دوست قدیمی بگیرم کسی که خیلی عزیزه واسم.خیلی خوشحالم از اینکه دوباره تو جمع دوستام جا داره جاش خیلی خالی بود خیلییییییییییییییییییییییییییییییی.

خبر دیگه اینکه دوباره میخوام برم تنیس حالا هر چقدر هم که گرم باشه هوا.الان روحیشو دارم حسابی تمرینو شروع کنم.دیگه اینجا گفتم که مجبور شم برم و گرنه اینجا حسابی آبروم میره خخخخ

  • بهار

کامنتا  (۳)

  • کمند سلیمانی
  • همیشه پای یک آب طالبی وسطه :))
    لامصب نمی دونم این چن وقته چرا انقدر دوسش دارم :))
    خوشحالیم که میای تنیس! و خوشحالیم که حالت خوبه :دی

    پاسخ:
    تو گرما خیلی میچبسد اونم آب طالبی گنده.آخه خانومه فکر کرد واسه من زیاده نمیتونم بخورم گفت این زیاد نیس؟نمیدونست با چه شکمویی طرفه خخخ
    مرسی بلامیسر 
  • آیدین همتی
  • the boy who was behind us was more talkative than u ... and me! :D

    a nice day, melon juice and ... u know
    پاسخ:
    Yeay 😜 
    Eee etefaghat khob chia oftad  tarif nakardi k 😁
    پاسخ:
    تعریف کردم که

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی