جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

امروز اولین سالیه که به کل روز چپ دستا یادم رفته بود و اونم یهو از یه تگ تو اینستا فهمیدم که چه روزیه.آلزایمر گرفتم دیگه پیریو هزار درد.راستش بعدش که فهمیوم کلی باذوق و شوق به چندتا دوستام اس ام اس دادم که امروز چه روزیه اما با این جواب که" اصن روز چپ دست هم داریم مگه؟و بعد هم هر هر خندیدن به من که اینم شد روز آخه؟"مواجه شدم.حالا بگذریم که چقدر اون لحظه دلم میخواست که با همین دست چپ مشتی روانه ی صورتشون کنم....اما خدایی خیلیا هنوز نمیدونن چرا همچین روزی داریم قبل از اینکه خودم بگم چرا دوس دارم شما نظراتتونو بگین که چرا روز چپ دست داریم.زود بگین تقلبم 

  • بهار

کامنتا  (۱۳)

  • مَردی به رنگ زمستان
  • گر چه دیر شده ؛ ولی روزتون مبارک
    :)
    پاسخ:
    kheili mamnoon :)

    میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

    پاسخ:
    Mc alireza nan kheili dir umadam sar zadam mazerat
    روز چپ دستا تموم شدا :|
    پست بذار :|
    سلام
    موفق باشی
    ب ما سر بزن
    ܓ
    سلام .. مطالب وبلاگت بوی بهار میده D:  ..... نه راستی وبلاگ خوبی داری ... موفق باشی (: .... یه چیز دیگه .... اگه خواستی تبادل لینک کنی بهم سر بزن (:
    پاسخ:
    ممنون.
    برا اینکه تو این روز فهمیدن با دست چپم میشه نوشت؟
    همیشه دوس داشتم چپ دست باشم!نمدونم چرا؟
    پاسخ:
    من که از بچگی به چپ دست بودنم می نازیدم حس تفاوت خوبی بود یهو با تعجب میپرسیدن ااااااه چپ دستی؟منم خیلی با غرور میگفتم اوهوم.حتی گیتارم هم برعکس همه بود خخخ خیلی کیف میداد اما خیلی جاها هم سخت بود.
    این هم که گفتی میتونه یکی از دللیل باشه.
  • منا مهدیزاده
  • با تشکر ... = ))
    من "منا" هستم البته ... : ))
    هوممم اونم دلیل خوبیه ...
    جدی نادال چپ دست بود ؟!‌ = )) من خیلی تنیس نگاه نمی کنم البته ... ولی نادال رو دوست می دارم ...
    پاسخ:
    ببخشید منا من یه دوستم مونا بود آخه قاطی کردم املارو.خخخ آره چپ دسته بلامیسر.من کارتون prince of tennis نگاه میکنم شبکه پویا میده البته گاهی میبینم هی یادم میره.اونم خیلی خوبه مثله فوتبالیستا جالبه 
  • منا مهدیزاده
  • چرا کامنته همه رو جواب دادی ماله منو جواب ندادی ؟!
    چرا منو دوست نداری ؟!‌
    = )))))
    پاسخ:
    دوس دارمت مونا. اصن i love u خخخخ
  • منا مهدیزاده
  • هومممم منم یه دوست عه چپ دست دارم که هی همیشه اذیته ...
    هر وقت که امتحانی چیزی داریم باید سه ساعت دنبال صندلی چپ دست بگرده ...
    معمولن هم پیدا نمی کنه یه صندلی دیگه می زارن کنارش با فلاکت می نویسه ... !
    عمم هم چپ دسته ... بچه که بود کلی اذیتش می کردن مجبورش می کردن با راست بنویسه ...
    الان که فکر می کنم خالمم چپ دسته حتا ... : ))

    ولی نمی دونستم روز چپ دست هم داریم ... و راستش به نظرم چیز خوبی نیست این روز چپ دست ... !
    ینی انگار که به چپ دست ها به چشم عه یه آدم دیگه ای داریم نگاه می کنیم ... که انگار جدا اند از بقیه ... و واسه دل خوش کردنشون یه روزم بهشون می دیم ... ! :دی

    ولی خب شاید دلیلش منطقی باشه ... ما که ندانیم ... ! :دی

    شما رو هم دوست می داریم دوسته عزیز ; )

    پاسخ:
    این چند روز نتم قاطی پاتی بود آخه.ببخشید.الان جواب کارشناسیمو میدم.عرضم به حضورتون که از بس با چپ دستا بد رفتار میکردن و خرافاتی بودن و به اجبار راست دستشون میکردن باعث پاره ای مشکلات میشد.مثلا دوست خودم واسه کلاس تیر و کمان بعد از اینکه با راست دو ماه کار کرد رفتیم تهران یه تست انجام داد فهمیدیم چشم غالبش چپه نه راست یعنی با راست اصن هدفو نمیشد دید.حالا این فقط یکیشه.بنظرم خوبیه این روز اینه که بگیم بابا چب دستی خیلیم خوبه خیلیم خاصه مخصوصن تو مسابقات خیلی حال میده حریف انتظار نداره.تازه نادالم چپ دسته  خخخ
    364 روز که برای راست دستاست دیدی ما کلاس بذاریم ؟! نه خدایی دیدی؟!!
    بهارکم چپ دست بودن هم نوعی معلولیت خاموشه!!
    ها ها ها(خنده بی رحمانه و موزیانه یک راست دست!)
    پاسخ:
    کوفت الی بعد جوابتو میدم.راست دسته موزی😂
    چون چپ دستا به دلیل در اقلیت بودن احساس تنهایی نکنن؟
    یا این که قبلا به اجدادشون تو مدرسه خیلی ستم شده مثلا؟!

    پاسخ:
    اشک تو چشمام حلقه زد.ما خیلی مظلومیم
  • کمند سلیمانی
  • Sepide! Mn tu kare to mundm! Bt pase chap midim b zur rast mizani:|
    mn chap dast budam mno rast dast kardn! Swpide shahede! Pas b guneE 2 rage hesab misham:D
    پاسخ:
    همش میگم خیلی دوس داشتم باهات زود دوش بشما پس بگووووو از خودمونی .high five 
    Ruze chap dast darim chon
    1.har kelasi miri sandali chap dast peida nemishe unghad k dg adat kardim b sandali rast dast
    2.faghat 10% adama chap dadtan(shayad b khatere in bashe)
    3.y jur bozorgdasht nist ahyanan?:D
    Inke bayad khodemuno ba rast dasta va vasayeleshun motabeghat bedim!
    Albate man nemidunam cheme!
    Tu neveshtan o chaghu dast gereftan chalam
    ValI gheychi ro ba rast migiram service ha va spak haye volley ro ham ba rast!!ye vazie!!
    +dalilesh chie vaghean?ta hala fekr nakardam!

    کامنتینگ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی