جملات بهارى

در این مکان به زودی یچیزی درج میگردد گیر ندید فعلا

کسانی که هویج زیاد میخورن شاید موفق به خوندن مطالب توی عکس بشن خخخخ الان وقت ندارم مجبورم هیتو مطلب بزارم بعدا درستش میکنم.بهار است دیگر هول هولکی

  • بهار

کامنتا  (۴)

با ذره بین و دوربین که چه عرض کنم 
با تلسکوپ میشود احتمالا !!

تولدتان مبارک سرکار خانوم الی 
پاسخ:
آخه مثلن میخواستم سوپه ریزش کنم ببخشید یعنی سورپرایزش کنم اما گفتم شاید دوس نداشته باشه همه بخونن اون مطالبو بنابراین کو شولو  پست کردم عکس اصلیو بخودش فرستادم خخخ
Hbd
پاسخ:
Mersiiii
آخه تو چقدر خوبی بهار جانم مرسی دوستم مرسی که هستی :*** ویترینو خوب اومدی:))))
پاسخ:
تی فدا دیگه .یعنی کشته این کیکتم که هر جور شده بهم رسوندی عاششششششقتتتتتتتتم الیییییییی 
من دیگه چشام از بس هویج خوردم عین تلسکوپ می مونه! نتونستم بخونم ولی!؟!؟!؟!؟!؟
http://hegzaco.com
پاسخ:
هدف از این پست تسته بینایی بود:))) بعد کاملشو مینویسم 

کامنتینگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی